X
تبليغات

تصویر ثابت

ارتقای رتبه بندی تلویزیون
loading...
YourAds Here YourAds Here

آموزش سئو

بازدید : 59
پنجشنبه 25 فروردين 1401 زمان : 13:22

در نقطه پايان، طبق ماجرا Dave Caldwell در نوشته ی آموزش سئو علمی‌ای که با تیتر «NASCAR در نقطه نهایی برخی از درجه بندی های قابل اندازه گیری تلویزیون را به دست می آورد» در آگوست ۲۰۱۹ به وسیله فورد منتشر شد اظهار‌کرد:

« NBC Sports با شوق وصف ناپذیری روز سه‌شنبه گزارش اعطا کرد که 2.919 میلیون تماشاگر شاهد موفقیت Kevin Harvick بودند که استکان مسابقات ناسکار را روز سه‌شنبه در میشیگان از آن خویش کرد. در سال ۲۰۱۸ شاهد ارتقا ۱۴ درصدی تماشاگران در به عبارتی مسابقه بودیم و در نسبتاًً ۲ سال به اصلی ترین مخاطبان لیوان دست یافتیم.»

او اضافه کرد:

«خیلی زود‌است که بگوییم NASCAR به پایان خویش رسیده میباشد NASCAR هیچ وقت آن طور که پیش از اینً بود نخواهد بود. البته ارتقا 14% هنوز 14% میباشد. بدین ترتیب استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR امداد شایانی به چرخش توفیق آمیز یک مارک در هم اکنون نزاع کرد.

اکنون این قصه قادر است الگوی بازاریابان در قضیه‌های دیگر باشد. اذن دهید از در میان این ماجرا ها ۸ درس اساسی در مسئله استراتژی بازاریابی محتوا حصول کنیم:

برچسب ها آموزش سئو ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 1814
  • بازدید کلی : 5504
  • کدهای اختصاصی