در نقطه پايان، طبق ماجرا Dave Caldwell در نوشته ی آموزش سئو علمیای که با تیتر «NASCAR در نقطه نهایی برخی از درجه بندی های قابل اندازه گیری تلویزیون را به دست می آورد» در آگوست ۲۰۱۹ به وسیله فورد منتشر شد اظهارکرد:
« NBC Sports با شوق وصف ناپذیری روز سهشنبه گزارش اعطا کرد که 2.919 میلیون تماشاگر شاهد موفقیت Kevin Harvick بودند که استکان مسابقات ناسکار را روز سهشنبه در میشیگان از آن خویش کرد. در سال ۲۰۱۸ شاهد ارتقا ۱۴ درصدی تماشاگران در به عبارتی مسابقه بودیم و در نسبتاًً ۲ سال به اصلی ترین مخاطبان لیوان دست یافتیم.»
او اضافه کرد:
«خیلی زوداست که بگوییم NASCAR به پایان خویش رسیده میباشد NASCAR هیچ وقت آن طور که پیش از اینً بود نخواهد بود. البته ارتقا 14% هنوز 14% میباشد. بدین ترتیب استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR امداد شایانی به چرخش توفیق آمیز یک مارک در هم اکنون نزاع کرد.
اکنون این قصه قادر است الگوی بازاریابان در قضیههای دیگر باشد. اذن دهید از در میان این ماجرا ها ۸ درس اساسی در مسئله استراتژی بازاریابی محتوا حصول کنیم: